Jumaat, 7 Disember 2012

7 jenis Alat Penyiksaan ... Mengerikan


SHOESORTURE

Sepatu yg injakannya terdapat duri2 besi yang tajam yang digunakan untuk menikam kaki para pesalah di dalam penjara.


HERETIC'S FORK


2 mata garpu depan belakang yg di ikat di leher ,1 arah di tancapkan di bawah dagu dan 1 nya lagi di tancapkan di bawah leher.

DUNKING STOOL

                                                   


Alat ini digunakan khusus menghukum para kaum wanita. Wanita yang disuruh duduk di kerusi yg tepat diatas sungai dan setelah itu kerusi itu di naikturunkan dari sungai yg dalam dan kotor sampai wanita tersebut  kehabisan nafas.

THE BOOTS TORTURE

Bahagian dalam berduri tajam untuk menusuk lengan kaki. alat ini menggunakan kayu yg di paku ke lengan kaki bahagian depan dan belakang ..

WATER TORTURE
 
Hukuman ini berasal dari Eropa Timur dan biasanya di lakukan juga di jepun. Hukuman ini memaksa si pesalah meminum air dalam jumlah yang banyak! dan setelah pesalah tidak sanggup menahan lagi,dan ketika itulah hukuman di lakukan,si algojo langsung melompat tepat diatas perut yg sudah kembung...diteruskan hingga pesalah tewas..

CAT'S PAWS


Sangat simple , mangsa diikat dan di angkat dan alat ini di gunakan untuk mencakar , perlahan2 merobek kulit dan isi tubuh peslah hingga ke tulang.

THE RACK

Kedua tangan dan kaki pesalah di ikat dengan tali dalam arah yg berlawanan dan tali tersebut ditarik secara paksa mengunakan mesin sampai tubuh pesalah hancur dan terputus 2sumber http://najmimirza.blogspot.com/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...